Őrületes eladási árakat produkál a Split Fiction

Alig pár hete jelent meg a Split Fiction, máris hatalmas rajongótábort tudhat maga mögött. A képzelet és valóság szimulációjában már több, mint két millió felhasználó próbálhatta ki magát, lévén, hogy kooperatív játékmódban és friend pass rendszerben is űzhető a játék.
A Hazelight Studio nevét gondolom nem kell senkinek sem bemutatni. Nekik köszönhetjük az It takes Two, A Way Out vagy éppen a Brothers játékokat. A mi szívünket már az utóbbival hamar rabul ejtette a fejlesztő brigád. Még annak ellenére is, hogy úgy vittük végig a játékmenetet, hogy szinte egyetlen szóbeli kommunikáció sem volt benne. De nem is kellett, mert minden egyes percében több érzelem volt, mint ezer szóban. Aztán következett 2018-ban a két rab szabadulásának története, amit szintén nem tudtunk abbahagyni. Végül pedig elérkezett Cody és May kalandja, ami szerintünk egészen más nézőpontot alakított ki minden házaspár életében – legalábbis velünk így volt -. Nem csoda, hogy alig várta mindenki, mivel fog újra színre lépni a Hazelight.
A Split Fiction egy igazán üdítő színfolt lett a videójátékok háza táján. A két főhősnő, Zoé és Mio kalandjai még annak ellenére is felrobbantották a gamer közösségek életét, hogy nem az érzelmi utazásuk áll a történet középpontjában. Alig egy hét alatt már több, mint 2 millió eladott példánynál tart a játék. Ha pedig ilyen ütemben halad a játékosok meghódítása, akár újfent is elérheti az Év Játéka díjat a Hazelight.